fredag 10 maj 2013

Åh, vilken dag!!

Vilken härlig dag det har varit!
Först drog Jonna och jag upp i stan och käkade lunch på en Raw Food House. Jag tog en thaisallad (vegetarisk) och Jonna en hummuswrap. Supergott, men en måltid utan nämnvärda proteiner mättar ju tyvärr inte särskilt länge. Men absolut kul att prova ett nytt ställe. RFH rekomenderas!

Sen drog vi vidare på shoppingmission, och jäklar, alltså, vad jag kan det där! Ytterligare en laddning undisar, en ny bikini till, ett par ballerinaskor, behållare att göra egna glasspinnar, och till sist men BÄST: En Colmarjacka! Åh, vad glad jag är!!! Lånat bilder från nätet, för inte orkade jag fota själv...


Vi avslutade på Skeppsbron med god afterwork. Deras buffé är bara helt perfekt. Tänk att du kan köpa ett glas vin för 59 spänn och få äta buffé inklusive i det priset. Dessutom i en fin miljö. Tyvärr var där inte mycket folk, men gå DIT om du har chansen!

Nu ska jag kolla Let´s Dance och sen gå tidigt i säng. Vilken dag, alltså... Helnöjd!!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Mirakelmorsan sa...

Men guuud så gott det lät med mat och vilket hunger som infann sig på stört..! Det blir kylskåpet nästa. Trevlig helg!