tisdag 7 maj 2013

Den förfärliga sanningen...

Jag har ett erkännande.
Det har inte blivit ett endaste träningspass sedan förra söndagen. Och jag är inte nöjd med det.
Nu står jag dock som reserv till ett cirkelträningspass i kväll och hoppas verkligen jag kommer med. Jag har definitivt rört massor på mig, det är inte det, men jag tappar muskler och kondis så himla snabbt om jag inte tränar "på riktigt".

Och jag kan lova att avsaknaden av träning beror mycket på att jag inte haft en blogg att bokföra träningen i! Jag har Sveriges sämsta karaktär, och att skriva en "Utförd träning"-lista hjälper otroligt mycket på det. Då får jag svart på vitt och en spark i r*ven...

Jag håller vikten. ett plus på 600 g kan väl räknas som ok. Funderar på att bjussa er på ett "Före"-kort. Hur jag såg ut innan jag började träna... Men då måste jag ju lägga en plan för ett "efter"-kort också. Funderar ett par dagar på hur den planen ska se ut, så lovar jag återkomma!

Idag lovar de sommar här i Skåneland, och jag har faktiskt semester. Det vankas solstol, shorts, linne och total avslappning. Nu blir det gröt, ägg och kaffe.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Cissispringer sa...

Jag behöver också bloggen för att träna. Fast jag skulle behöva träna mer allsidigt. Men jag älskar ju löpningen så då blir det oftast (alltid!!) det.

Njut i solen och hoppas du fick plats på passet!

äppelblomman sa...

Jaaaa visst är det skönt att ha bloggen så att man kan få skryta av sig lite;) Som typ när jag är ute och springer så dikterar jag oftast då vad jag ska skriva sen och så blir jag ännu mer peppad till att springa ännu längre;)
Jaaaaa tack, före och efterbildar!
Puss