söndag 26 maj 2013

She´s allive!

Hallå!
Jorå, jag lever!
Men attans vad jag jobbat denna veckan... Galet många timmar, både i luften och på jorden. Men jag gillar ju verkligen när det är mycket. Och jag måste säga att jag älskar mitt extrajobb, nu när jag fått kläm på det.

Idag har jag äntligen tränat - för första gången sedan förra torsdagen. Shit, vad tiden bara går, och jag har verkligen saknat mina endorfiner. Men idag fick jag mig en dos. Gott!
Sen åkte jag till Maxi och handlade. Lite godis fick följa med hem - och då menar jag lite. Ca 15 bitar. Och fy fan vad pekka jag mår nu när jag ätit det. Att jag inte lär mig?? Sjukt...

I morgon väntar förhoppningsvis en dag på stan med en god väninna från Danmark. Det är inte helt hundra, eftersom jag har standby på morgonen och kanske åker ut på att flyga... Hoppas inte!

Förresten.
Blir nu inte galet trötta på vuxna kvinnor som ägnar sig åt tonårsfasoner som utfrysning och översitteri? Är vi 12-åringar, eller? Vissa bör fan skärpa sig...

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och sova gott. I morgon väntar förhoppningsvis en ledig dag i fantastiskt gott sällskap!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susjos sa...

Hoppas du får vara ledig och njuta av trevligt sällskap på stan!!

Nina sa...

Åh, vad jag hoppas att du fick en härligt, ledig dag!!! Och att den är fabulös såklart också! kram kram