onsdag 22 maj 2013

It´s one of these days...

Jag är så galet trött...
Jag vet att det är en kombo av massor av jobb, usel mat de senaste 3 dagarna inte idag och brist på träning. Och det enda min kropp skriker är att den inte pallar åka till träningen...

Har ätit gott, men absolut fel, måndag och tisdag på jobb, och det startar alltid en hunger som nästan är omöjlig att mätta. Idag har jag dock skärpt till mig: Ordentlig grötfrulle med ägg, och pasta med rökt lax, ärtor, rödlök och dill. Men nu sitter jag här och försöker hitta ursäkter för att skita i cirkelgymspasset jag har bokat.

Jag kommer åka - jag har lovat Jonna, men fy fasen vad motigt det känns. Hoppas det betalar sig i endorfiner efteråt!

Har ni några pepp-tips? Hur man gör när röven känns tung och gymmet känns som ett straff snarare än en belöning?

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Nina sa...

man gör precis så som du har gjort, lovar en vän och kommer ihåg endorfinkicken efteråt! det är det bästa tipset jag har att ge, det och att vältra sig i dåligt samvete... det brukar alltid få mig på bättre tankar!=)

Susjos sa...

Ninas tips är bra! Har man lovat så har man :)

Anonym sa...

Behövs ingen gottgörelse hjärtat. bara du står redo i min ring med ditt smile och din svett snart igen... Vila är också bra! <3