onsdag 8 maj 2013

Där satt den!

Alltså.
Det är för jäkla grymt att vara nytränad och nyäten! Jag mår så oförskämt bra.
Fick plats på cirkelgymspasset och gav järnet. Nu har jag käkat gröt med massor av hallon och äppelmos och ett kokt ägg. Älskar´t!

I morgonbitti är det äntligen dags för lite jympa med Jonna. Ett bra tag sedan sist, gläder mig! Jag gillar verkligen när där är fullt i träningskalendern. Det är bästa hälsoreceptet om du frågar mig. I kombo med bra mat, of course.

Besöket hos kiropraktorn var toppen. Det är alltså i förebyggande syfte jag går där. Varför vänta tills det smäller, liksom...

Har förresten börjat lägga i en resorb i vattenflaskan när jag tränar. Det rekomenderar jag starkt. För även om man dricker en liter i samband med träning, så behövs salterna och mineralerna. Löp och köp resorb nu!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: