torsdag 23 maj 2013

Det var som fan...

Skulle ju träna cirkelgym igår, remember. Men jag var så infernaliskt trött.
Guess what.
Jag somnade.
Och vaknade 12 timmar senare. Tror ni jag behövde sova, eller??! Nu är jag pigg som en sånglärka, och ska snart göra mig i ordning för att dra till extrajobbet. Gläder mig!

Meeen. Detta innebär ju att jag bröt mitt löfte till Jonna igår. Känns inte bra... Måste komma på ett sätt att gottgöra henne. Några förslag..?

Vikten: Den håller sig ganska fint. Flukturerar sisådär 600 g upp och ner, därför ska jag ner pyttelite mer så jag håller mig under 60, oavsett. Har ju som tidigare nämnt inte skött kosten som jag önskar de senaste dagarna, men bara jag tar mig samman några dagar så rättar det snabbt till sig. Skönt!
Måste förresten beställa ny uniform igen. För 3:e gången... Det känns som att ha en miljon på fickan!

Nu ska jag fixa lite. Och krypa till korset hos Jonna... ;D

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: