tisdag 14 maj 2013

Alltså, om ni bara visste vad era kommentarer betyder för mig... Ovärderligt!
Tack för era fina ord på "Före- och efter"-inlägget.

Jag tror inte min hjärna fattar att det faktiskt är jag på den högra bilden. Mina vänner och kollegor kommenterar nästan dagligen på min förändring och det gläder mig naturligtvis oerhört. Men det fiser liksom inte riktigt in i skallen på mig... Men det ska nog komma! Jag trivs ju fantastiskt bra med att träna och käka sunt, så det kommer i vart fall att bestå.

Just nu funderar jag på vad det ska bli för mat idag.
Är lite seg i skallen efter nattflygning och tidig morgon. Kan liksom inte fokusera - och när jag inte kan fokusera på vilken mat jag ska äta,  har det fasen gått långt! Hahaha!

Ikväll väntar cirkelgym med bästa Jonna, och jag gläder mig!!
Återkommer med ett matinlägg, om idétorkan lossnar...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Gafflan sa...

Sug i dig allt för du var snygg på förebilden och NU är du skitsnygg!! Heja dig!! :))