torsdag 9 maj 2013

Morgonfys och "tränat-förtjänat".

06:20 ringde klockan, och 07:00 stod jag och Jonna klara för en timmes träning på Friskis.

Såå skönt efteråt. Nu är frullen uppäten och jag har dryga tre timmar innan vi ska ses till vår "tränat - förtjänat"-dag.
Fyra stenhårda träningspass på fyra dagar. Jag är nöjd.
Det är muskelfästet i min vänstra axel också. Hm... Behöver nog vila lite... Det är faktiskt första krämpan jag haft på nästan ett år. Och det ska nog funka med ett par vilodagar.

Skrev för länge sedan i gamla bloggen om supervarma händer och fötter. Nu har jag brännvarma händer igen... Tror vi gemensamt Ni, mina fina läsare, och jag, kom fram till att det kunde vara en effekt av förbränningens framfart. Hoppas! Burn, fat, buuuuuuurn!!! Hahaha!

Nu ska jag vila en smula innan dagens trevligheter drar igång.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Och jag får svinkallt händer och fötter när jag tränar och går nerbi vikt och fryser extremt mycket. Alla är bi olika;)
Puss