torsdag 9 maj 2013

Aj aj aj, där lovade jag för mycket...

Alltså, jag vet att jag lovade värsta matinlägget med bilder, nytt recept och hela molevitten.... Men en gammal kär väninna sms:ade och sa att hon var i stan och ville käka middag med mig. Ni förstår väl att jag var tvungen att cykla till Lilla Torg, äta sparrisrisotto, dricka 2 glas rosé och prata, prata, prata?!

Så matinlägget kommer i morgon. Kanske.

I morgon ska jag ju först träna kl 07:00, sen luncha med Bästa Jonna på en rawfoodrestaurang, shoppa, och sen avsluta dagen med härlig afterwork.

Så kanske blir det inget matinlägg i morgon heller...

Och, käraste Fru V, här har du en squat! Inte säker på att den fungerar på framsida, dock... ;)))

http://youtu.be/UXJrBgI2RxA

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susjos sa...

Att träffa vänner,prata äta och dricka gott- det är livet goda!!!